em primer lugar falas n galego e depos rectificas e dos q o mellor eqipo d mundo e o barça!!! vai ai ooooooooooooooooooooooooo
Publicar un comentario
1 comentario:
em primer lugar falas n galego e depos rectificas e dos q o mellor eqipo d mundo e o barça!!! vai ai ooooooooooooooooooooooooo
Publicar un comentario