skip to main
|
skip to sidebar
J'UN DIOSSS !!!
viernes, 12 de diciembre de 2008
RECORDANDO VELLOS TEMPOS
tamén é o ke nos queda...
jueves, 11 de diciembre de 2008
Hai ke aprender a vase de ostias 2
viernes, 5 de diciembre de 2008
xa se me olvidaba de facer unha entrada so con letra esperemos ke te portes ven coa nota profe...
Entradas más recientes
Entradas antiguas
Inicio
Suscribirse a:
Entradas (Atom)
Amigos do fútbol
A xogaaaaar!!!
Pasiones como er furbo
Celtadas
web oficial
estadio celta
Archivo del blog
▼
2008
(7)
▼
diciembre
(3)
RECORDANDO VELLOS TEMPOS
Hai ke aprender a vase de ostias 2
xa se me olvidaba de facer unha entrada so con let...
►
octubre
(4)
Datos personales
BSS
Ver todo mi perfil