viernes, 12 de diciembre de 2008

RECORDANDO VELLOS TEMPOS



tamén é o ke nos queda...

jueves, 11 de diciembre de 2008

viernes, 5 de diciembre de 2008

xa se me olvidaba de facer unha entrada so con letra esperemos ke te portes ven coa nota profe...

viernes, 31 de octubre de 2008

jueves, 30 de octubre de 2008


GRACIAS A ESTE ASTRO DO FÚTBOL POIDEMOS XOGAR A CHAMPIONS E METERLLE UN 3-1 Ó MILAN NA SÚA PROPIA CASA

viernes, 24 de octubre de 2008


AKI PODEMOS VER UNHA FIEL SEGUIDORA DO REAL CLUB CELTA
ESPEREMOS QUE VOS SIGÁDELO EKIPO KO MESMO ENTUSIASMO

viernes, 10 de octubre de 2008

Ke pasa peñita como están por ai?



ai va el escudo de uno de los mejores equipos del mundo que ahora esta pasando por una mala racha