skip to main
|
skip to sidebar
J'UN DIOSSS !!!
jueves, 30 de octubre de 2008
GRACIAS A ESTE ASTRO DO FÚTBOL POIDEMOS XOGAR A CHAMPIONS E METERLLE UN 3-1 Ó MILAN NA SÚA PROPIA CASA
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Amigos do fútbol
A xogaaaaar!!!
Pasiones como er furbo
Celtadas
web oficial
estadio celta
Archivo del blog
▼
2008
(7)
►
diciembre
(3)
▼
octubre
(4)
Hai ke aprender a vase de ostias
GRACIAS A ESTE ASTRO DO FÚTBOL POIDEMOS XOGAR A CH...
AKI PODEMOS VER UNHA FIEL SEGUIDORA DO REAL CLUB C...
Ke pasa peñita como están por ai?
Datos personales
BSS
Ver todo mi perfil
No hay comentarios:
Publicar un comentario